Tuesday, May 08, 2007

Angel vs. Idiot

Det var rart at få snakket det lidt igennem med dig. Generelt bare rart at høre fra dig igen... Jeg har lagt mærke til en ganske deprimerende feature ved mig selv, nemlig at jeg snart kun kan lukke negative og sårende ting ud af mit hoved og jeg ved jo godt, at det overhovedet ikke hjælper dig i den svære situation du står i, men du ved ligeså godt som jeg, at det er en befrielse at få dem ud i verden i stedet for at gemme dem inde i hovedet. Min eneste reele hensigt er at få dig gjort lykkelig, men så længe at jeg selv er hamrende ulykkelig, så er det vist lidt af en mission impossible.
Jeg tror at Martin er langt bedre til at få dig hevet op igen. Han kan komme når du har brug for det og kan vise fysisk hvor meget han holder af dig. Jeg ville ønske at jeg kunne gøre det samme for dig, men med den afstand der skiller os, så kan jeg nok ikke rigtig gøre så meget. Jeg er virkelig taknemmelig for, at du vil være min ven, selvom vi har så mange odds imod os. Det betyder utrolig meget at vide, at der et sted derude sidder en kvinde, som ikke bare har skumle intentioner om at udnytte den kærlighed, som jeg har brændt så fandens meget inde med, men derimod gider at lytte og ikke bare stikker halen imellem benene når tingene begynder at gå ned ad bakke.
Vær lykkelig over, at du har Martin at støtte dig til i de svære tider, for nok vil jeg lytte, men jeg er sjældent meget andet end en sms eller msn-besked og derfor kan det være svært at tro på, at der virkelig sidder et menneske i den anden ende. Jeg kan hurtigt komme til at fremstå som en ligegyldig maskine og derfor uinteressant, men husk altid på, at der i den anden ende af enhver forkvaklet besked, som tjekker ind på din telefon, sidder et menneske som elsker dig 120% som den du er.
Måske kan det virke som om, at mit syn på dig er blevet svækket og nærmest forsvundet, men tro mig, det har absolut intet på sig. Jovist har vi en svær periode for tiden, men jeg syntes, mere end nogensinde før, at du er et fuldstændig ubeskriveligt, vidunderligt menneske, som gør mig helt varm om hjertet.

Ak ja, dette indlæg indeholder vist intet, som jeg ikke allerede har fortalt dig en milliard gange, men tag det for guds skyld som et tegn på, at jeg er helt tosset med dig, thi det er den eneste sandhed. Du er en engel og ikke en idiot. Jeg forlader dig aldrig, men sig til hvis du trænger til at slippe lidt af med mig.

Yours forever. Tom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home