Monday, April 16, 2007

(Tom)

Jeg har det ganske elendigt. Jeg føler at jeg ødelægger dét som jeg elsker allermest i hele verden.
Jeg havde en drøm imens du var her. Jeg fortalte dig om den, fordi den rent faktisk skræmte mig og fordi den virkede alt for realistisk. I drømmen begyndte du pludselig at ignorere og måske endda hade mig og hvis der er noget i denne verden, som kan tage livet af mig, så er det lige præcis dét.
Jeg har tænkt over det hele morgenen og har faktisk også kastet op, simpelthen pga tankestress. Jeg ved godt at det er ekstremt ynkeligt og en stor, blinkende kliché, men jeg vil virkelig aldrig nogensinde miste dig. Og frygten hænger over hovedet på mig nu...

Har lige kastet op igen. Og nu græder jeg lidt... Gud hvor er det dog ynkeligt for en 22 årig idiot, at side og tude, men jeg kan ikke holde det tilbage... Jeg elsker dig virkelig virkelig virkelig højt. Jeg kan ikke forklare det, for der findes ikke ord for det.
Vær sød at give mig bare et lille tegn, så jeg ved at du stadig er her. Uden dig har jeg ikke lyst længere...

Takk for et par virkelig dejlige dage. Håber at vi får mange mange flere...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home