Monday, May 07, 2007

Hr. Toms Anxiety

Giv mig én god grund til at jeg skulle forlade dig... Bare én...

Det er ligesom om, at uanset hvad jeg siger og gør, så ændrer det ikke på noget som helst og det gør mig ærligt talt lidt ked af det, for jeg elsker dig virkelig og det ved du også godt. Jeg har elsket dig siden jeg så dig aller første gang på hovedbanegården og jeg er stensikker på at jeg vil elske dig ligeså højt den solskinsdag på Island når mit liv render ud... Hvis du bare giver mig lov...

Jeg må indrømme at jeg slet ikke ved hvad jeg skal skrive i dette indlæg, for jeg syntes at jeg har sagt alt hvad jeg har på hjertet... Men det har ikke været nok. Langt fra... Jeg vil for pokker bare have at du har det godt, for sådan tænker man sjovt nok når man elsker en anden højere end skyerne og dybere end det dybeste hav. Og sådan elsker jeg sgu dig. Og mere end det.

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige... Jeg elsker dig og hvis du tror på mig, så giv mig et tegn når du læser dette.

Du er mit liv...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home